WooCommerce kuponi su odličan način da kupcima omogućite popuste na proizvode i/ili usluge. U ovom članku ćemo objasniti kako kreirati kupone te spomenuti koje su dostupne opcije prilikom kreiranja istih.
Aktivacija funkcionalnosti kupona
Kako bi mogli kreirati kupone prvo moramo tu funkcionalnost aktivirati u postavkama WooCommercea. WC > Postavke > Naplata > Opcije plaćanja >Omogući korištenje kupona
Nakon spremanja novih postavki, u opcijama WooCommercea pojavit će se novi tab “Kuponi”. Ovo je tab gdje se nalaze sve stavke vezane za kreiranje i administraciju kupona. Kliknite na gumb “Dodaj kupon”
PODACI O KUPONU – OPĆENITO
1. Ovdje upisujete ime kupona, odnosno kod za kupon koji ćete podijeliti sa svojim kupcima.
2. Opis popusta nije nužno upisivati te se koristi isključivo za interne potrebe
3. Postoje četiri vrste popusta
– Popust na košaricu – fiksni iznos popusta na sve artikle u košarici
– Popust košarice % – popust u postotcima na sve artikle u košarici
– Popust na proizvod – fiksni iznos popusta na određeni prozvod
– Popust na proizvod % – popust u postotcima na određeni prozvod
4. Dozvoli besplatnu dostavu
5. Datum isteka kupona
Uređivanje kupona – Općenito (klikni za uvećani prikaz)
OGRANIČENJE KORIŠTENJA KUPONA
1. Najmanje potrošeno – Ovo polje vam omogućuje da postavite minimalni iznos koji kupac mora potrošiti da bi mogao iskoristiti kupon
2. Maksimum potrošen – Ovo polje vam omogućuje da postavite maksimalni iznos na koji kupac može iskoristiti kupon
3. Samo pojedinačna uporaba – Označite ovaj okvir ako se kupon ne može koristiti u kombinaciji s drugim kuponima.
4. Isključi proizvode na popustu – Označite okvir ako kupon ne bi smio biti primijenjen na proizvode koji su već na sniženju. Po proizvodu kuponi će raditi samo u slučaju da proizvod nije na sniženju. Po košarici kuponi će raditi samo ako u košarici nema proizvoda na sniženju.
5. Proizvodi – Možete odabrati točno koji proizvodi su na popustu.
6. Isključi proizvode – Možete odabrati točno koji proizvodi NISU na popustu.
7. Kategorije proizvoda – proizvodi u odabranoj kategoriji će biti na popustu.
8. Isključi kategorije – proizvodi u odabranoj kategoriji NEĆE biti na popustu.
9. Email ograničenja – Kupon se može primjenjivati samo na određene kupce, odnosno prilikom naplate će se provjeriti navedena email adresa te će dotični korisnici moći iskoristiti kupon.
Postavljanje ograničenja (klikni za uvećani prikaz)
LIMIT KORIŠTENJA
1. Ograničenje korištenja kupona – Koliko se puta ovaj kupon može iskoristiti prije nego što postane nevažeći. Primjer: prvih stotinu kupaca može iskoristiti kupon
2. Ograniči korištenje na X proizvode – Na koliko proizvoda u košarici se može primjeniti kupon prije nego što postane nevažeći. Ovo polje se prikazuje samo ako postoji jedan ili više konkretnih proizvoda koje ste definirali u kartici Ograničenje korištenja kupona (iznad). Primjer: Ako ste ograničili popust na određeni proizvod a u košarici ima, recimo, 5 takvih proizvoda, ovdje možemo odrediti da se popust odnosi sam na jedan proizvod.
3. Limit korištenja po korisniku – ova stavka definira broj puta koliko pojedinačni korisnik može koristiti kupon. Koristi adresu za ispostavu računa za goste te ID korisnika za prijavljene korisnike. Vrlo vjerojatno ćete htjeti ograničiti broj korištenja po korisniku.
Limit korištenja kupona (klikni za uvećani prikaz)
Kreiranje kupona u WooCommerceu je zaista jednostavno. Na webu možete pronaći pluginove, besplatne i premium, koji proširuju funkcionalnosti kupona. Na primjer, možete nuditi besplatne proizvode (poklone) kupcima koji zadovoljavaju pravila koja ste definirali, možete ograničiti upotrebu kupona na osnovi metode dostave, vrste plaćanja, kombinacije kupljenih proizvoda ili slati korisnicima link, odnosno URL proizvoda s već primjenjenim popustom i slično.
Kodove za kupone možete kupcima slati emailom, u newsletteru, objaviti kao članak u sekciji novosti. Možete koristiti i pomalo zapostavljenu funkcionalnost prikaza obavijesti u čitavom shopu. Uključite tu funkionalnost pod WooCommerce > Postavke > Općenito > Omogućite obavijest trgovine na stranici.
Upišite neki fora tekst i objavite kod za kupone s popustima
WooCommerce obavijest trgovine
Opcija ima zaista pregršt. Zato, krenite u akciju. Budite kreativni, poklanjajte kupcima kupone. Isplatit će se i kupcima i vama.